7.22.2006

en hård landing

har det været. ærligt talt. og det ser ikke ud til at der blir spor mere ferie til mig i år. de snedige bibliotekarer har benyttet sig af at jeg var for langt væk til at brokke mig og har givet mig tusind ekstra vagter. jeg skal nu arbejde cirka hver anden dag frem til studiestart og er dermed stortset stavnsbundet til sydende storby. jeg er ikke tilfreds.

heldigvis har jeg rikke på besøg. det hjælper en del på humøret. hun skal flytte til københavn nu, efter 2 år som eksildansker i salamanca og den store værelsesjagt er gået ind. jeg er ligenu meget lykkelig og glad for min smadrede lejlighed og neurotiske roommate. boligjagt i københavn er en bitch.

har været med hende ude at se på et par ting, som ærligt talt lod lidt tilbage at ønske. og så spolerede jeg måske det ene lidt. fyren var så usandsynligt langsom til at reagere på vores kimeri på dørtelefonen. og jeg er måske en lidt utålmodig type. nåede i hvert fald at brøle "han er nok ude at lægge en kæmpekage". lige i det sekund han svarede. han lod pænt som om han intet havde hørt, men velnokikke den bedste icebreaker historien har set. fandme flot ida. vi leder videre i morgen.

rikke er en tolerant og tålmodig veninde. jeg vågnede i nat ved at jeg befamlede hende. jeg havde mast hende helt op ad væggen i en heftig spooning og vågnede først da jeg nåede så langt i mit nusseri at det gik op for mig at hendes overkrop mærkedes helt helt forkert. hun tog det pænt. men jeg tror nu alligevel at jeg lægger the hoff mellem os i nat. for en sikkerheds skyld.


No comments: