4.05.2006

ups'n'downs

dag har været sådan lidt soandso.

på plussiden;

-er blevet færdig med den eksamensopgave der har hængt over hovedet(+ud af halsen) i alt for lang tid nu.
-har været på besøg på ingeniørhøjskolen. utroligt mange friske unge mænd. slet ingen kvinder. overvejer at skifte studieretning. øhm. nåja. og da osse et meget spændende bibliotek. og virkelig mange mænd. fik jeg sagt det?
-har stukket min egen tetrisrekord i desperate overspringshandlinger.

og det knapsåfede;

-blev næsten helt færdig med at lave fodnoter og henvisninger før jeg opdagede at jeg gjorde det i det forkerte dokument.
-sendte færdig opgave til stortset hele adresseliste istedet for at nøjes med at sende til rasmus.
-hvilede lige min mave kort på komfuret da den brændte på. store klamme brandsår på flæsket.

dag sniger sig lige op over onsdagsgennemsnittet. selvom brændt flæsk er jævnt smertefuldt og trækker sådan pænt meget ned.

No comments: