4.20.2006

jeg har ellers et virkelig godt sovehjerte. kan sove hvorsomhelst og nårsomhelst- og fra det meste. men min nattesøvn blev forstyrret i nat på den allerubehageligste måde.jeg vågnede kl 4 i morges ved at mads hviskede ude på gangen. med eneller anden pige. jeg blander mig ikke i mads privatliv. ja altså det bør jeg vist heller ikke. men da hun begyndte at stå og stønne ude på gangen syntes jeg ærligt talt det var lidt groft. mads lukkede pigen ud og gik i seng igen og jeg kunne godt regne ud at jeg ufrivilligt havde været vidne til en eller anden form for bootycall. jeg var først selv gået i seng over midnat så det må ligesom have været ret strictly business når hun kun var her sådan et par timer for bagefter bare at blive sluset ud. manden er jo voksen. han må ligesom gøre hvad han vil- og det gør han da osse. men følte måske en smule moralske kvabbabelser (/misundelse?) over den slags natlig promiskuøsitet lige midt i lejligheden. og så på en tirsdag.

da mads i morges var i et helt usædvanligt godt morgenlune var jeg sådan set slet ikke i tvivl om at hans natlige besøg havde været af den ret fornøjelige slags. men diskretionens mester nævnte selvfølgelig ingenting. jeg tænkte mit. altså. den slags natlige eskapader lige op af min dør er ærligt talt lige beskidt nok. siger moralens vogter.

øhm.ja og da mads var på vej afsted nævnte han så lige i forbifarten at dem oldgamle enkefrue ved siden af havde banket på i nat. med et slagtilfælde. hun havde været meget dårlig og mads havde ringet efter en ambulance. reddet hendes liv sagde han med vanlig ydmyghed.

og så fik vi vist afklaret hvem der er den perverterede i den her lejlighed. christ.

6 comments:

Mie said...

*GGG*... så kan du lære det ;-)

Hvad, det er, du kan lære, ved jeg ikke - men synes lissom det passede sig på en eller anden måde?!

Hm!

Nærmest Løkkelig said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Nærmest Løkkelig said...

Av min mave

Anonymous said...

:-D

Lolle_Gibsonitfår said...

MUHAHAHA!!!

Anonymous said...

;) HAHAHAHA ja, det var godt nok en fræk visit!