4.03.2006

min blog er, som alt for meget andet, gået hundred procent i stå. men jeg har osse oddsene imod mig. mit internet virker højst 3 minutter ad gangen. når det da overhovedet virker. og det er altså kun mig det ikke kan lide. så snart enellerandenanden låner min computer virker det fint og upåklageligt i timesvis.

den altid milde og gode mads har en teori om at det er mit enorme korpus der spærrer for signalet og noget kunne tyde på han har ret. universet gav mig ihvertfald et lille hint da jeg i dag efter en tur i maskinen blev omdøbt fifle monstrum. har på enellerandenmåde lidt svært ved at tro at det kan gøre mine energier bedre/mit liv mere actionpacked. ahem.

mit liv er så miserabelt kedeligt at jeg en skønne dag selvantænder af ren og skær kedsomhed. fandme nederen.

1 comment:

Anne said...

Jamen Ida! Maaske et besoeg paa www.vomitblog.blogspot.com kan give dig indsigt i HVOR miserabelt et liv faktisk kan vaere! En blog dedikeret til ex-tilsvining af hoejeste kaliber paa bitch-english. Yo!