10.29.2006

mit navn er ida. og jeg har været take that fan.

i et par år var mit værelse tapetseret med plakater. og ja. jeg skammer mig. selvom jeg kun var 10-12 år undrer det mig alligevel at jeg ikke bemærkede de ekstremt bøssede undertoner (og den forfærdelige musik). altså. hvordan kan det her nogensinde have været min romantiske drøm? det må være verdens mest homoerotiske billede nogensinde.


jeg var forelsket i mark. hvis der mod forventning er nogle læsere der ikke har været hardcore takethatfan som jeg, kan det oplyses at det er ham den fine maskumand i midten.

min smag i fyre er måske stadig ikke helt finpudset. men. det er, trodsalt og uden at det siger så meget, gået fremad.

for de nysgerrige er her en video af hvad der satte en 12årig hestepiges hjerte i brand. det er helt fantastisk.

5 comments:

Anne said...

Sig mig lige, leger de ikke med budding i den video??.... Det er lige på kanten af hvad min libido kan klare.

Anonymous said...

Aij, jeg kunne bare slet ikke se den video færdig, var smadret af grin :-D

Jeg kan kun formode, at jeg var både blind og døv, dengang *jeg* var fan ...

(Og alligevel fik jeg lidt lyst til at sætte en af deres cd'er på :})

Anonymous said...

Ej, jeg troede slet ikke, at de her pæne drenge havde lavet sådan et billede...men de har vel haft nogle bagmænd, der tænkte, at man også skulle nå ud til et andet publikum end blot det quindelige... :-)

ida said...

og jeg kan oplyse at denne lille walk down memory lane har haft den uventede og uvelkomne konsekvens at jeg går og synger "do what you liiike..." i tide og utide. sletslet ikke okay.

Nærmest Løkkelig said...

Det er slemt det der Ida, det er! Kan du så få hørt noget Tom Waits for at godtgøre fordum synder!