10.10.2006

hvis jeg var diktator

ville jeg forbyde folk over halvanden meter at gå til koncert. evt. kunne de stå bagerst i lokalet bag et hegn, så de ikke forstyrrede os lavstammede typer. det obligatoriske post-koncert-holdinakken er allerede på vej.

ryan adams var fantastisk og helt overraskende veloplagt. og selvom jeg kun sjældent kunne se mere end toppen af hans lhasa apso-agtige hårpragt var det alligevel alletiders fine koncert. mit hjerte gik i tusind stykker da han spillede what sin replaces love. og jeg håber at den her aggresive lykke der gerne følger i kølvandet på gode koncertoplevelser vil holde. i hvert fald til i morgen formiddag hvor jeg skal lave ydmygende og pinlig fremlæggelse af et emne jeg endnu ikke rigtigt ved hvad er. jeg kører den hjem på rutinen.

8 comments:

Anonymous said...

Ja, du ville ihverfald ikke få min 1.84 stemme....

ida said...

det er det der er så eddersmart ved at være diktator. jeg får slet ikke brug for jeres stemmer, jeg gennemtrumfer bare. i mit rædselsregime skal det i øvrigt være ulovligt at spise selleri og sige fadbamser. basta.

Anonymous said...

De største bagerst...det er klart!
Bag et hegn...ja ok!
Men i lokalet????
Og du kalder dig diktatoraspirant? Yhear right!!

Det lyder dog som om det var dit snigende post-koncert-holdinakken værd.

http://www.burningoak.com/2006/09/10/ryan-adams-live/

Anonymous said...

Jamen jeg er klar med en mod-guerilla bevægelse til dit diktatur...bare baseret på højdediskriminationen og seleriforbudet, er der rigeligt bevæggrund for en oprørsbevægelse !!!!

ida said...

ak du godeste. en sellerientusiast er uden for pædagogisk rækkevidde.

Anonymous said...

Jeg VIL, vil vil vil (ellers kaster jeg mig hysterisk i gulvet), være meddiktator - alle hylder i supermarkederne må max være 1.60 i højden og selleri er bare sååå forbudt, lisom rosenkålene...

ida said...

grith. du er totalt min stil for en fin diktator!

Anonymous said...

Jeg vil bare understrege, at jeg OGSÅ kan li' rosenkål !

Prepare yourself for en guerilla bevægelse af den anden verden !!!