1.03.2009

ægte ambivalens

i hele kroppen. når jeg møder en ananas på min vej. sidst jeg var hos mette, det er jeg for sjældent. spiste jeg ret meget. så meget faktisk, at mine læber gik i opløsning. de blødte og blødte og jeg spiste ufortrødent videre. indtil det sved så jeg troede jeg skulle dø. jeg smurte hele ansigtet ind i creme fraiche, men det hjalp ikke, og jeg var nærmest ikke i stand til at kysse, knap nok spise, i flere dage efter.

nu gør jeg det igen. en kommunikationsbrist i nytårsplanlægningen betød latterligt rå mængder af frugt, og nu stod den der åndssvage ulyksalige frugt i vindueskarmen og kaldte på mig. jeg er alene hjemme, og har ellers ikke andet end en slatten rest barbecuechips at hygge mig med, så det er svært. for mig. og så gjorde jeg det. jeg aflivede den lede kødædende satan, og skar den i tusind stykker. chopchopchop.

jeg har nok spist en fjerdedel nu. min tunge brænder, mine læber hænger i trevler og jeg fortsætter ufortrødent. det smager skidedejligt, og jeg betaler en dyr pris, men det føles sært tilfredsstillende. jeg er ligesom de der tosser der hyggeskærer lidt i sig selv for at få ro. eller plukker deres øjenvipper ud. det føles pisse godt mand. lortefrugt, lortelørdag alene i (overbe)lortet sofa. lortelort. det gør så ondt, av.

No comments: