11.25.2006

meget humørforladt meme

jeg er blevet memet af mette. i virkeligheden en velkommen mulighed for at blogge. ligenu. hvor al skrivelyst har forladt mig. desværre er det bare megetmeget kedeligt. bær over, jeg skal gøre det kort.

1. hvad står øverst på din ønskeseddel til jul? en uforskammet billig 2v'er på vesterbro. lige under den står der en laptop. hvis det er over budget kan jeg fint nøjes med verdensfred eller strikkede sokker.
2. hvem er din favoritperson i matador? jeg bruger ikke matador.
3. nævn et blæret fremmedord. jeg bruger heller ikke rigtigt fremmedord.
4. hvad var din senest købte cd? ships med danielson. den er ret god.
5. Hvor mange dage siden er det, du oprettede denne meme i forhold til da det blev startet, som er 15. november 2006? jeg er sproglig, og ikke stærk i hovedregning. men det er nok 12. 13. sådan cirka.

sådan. og nu er det meningen at jeg skal tagge 4 andre. synes dog ikke jeg vil byde andre denne ørkenvandring i kedsommelighed. jæs. sådan er jeg en lorteblogger. lover at vende stærkt tilbage med fornyet inspiration. eller blot lidt generel galde og livslede. snart.

2 comments:

ida said...

edit. det er 10. præcis. jeg er heller ikke god til at holde styr på hvilken dato det er.

Anonymous said...

As thе stagеs worsen, the patient wіll be unable to rеcognize your facе and ωhο you are and they wіll nοt know what уear
thеу aге in or where they aгe.

. Thегe haѕ often beеn а ԁebate regarding the
actual lead to of aсne. Moѕt of the tіme, plantar fasciіtis pain therapy is easily cοnducted at home with еxeгcise, rеst and relаxation.
Tгу to use cіrcular movemеnts oѵer joіnts
аnd up-and-down stroκеѕ oveг lоng bones.

In аll likеlihoοd, yοu ωill аlso be ѕeeing а ρhyѕіcal (physio) therаpіst.
Also, in the normal scеnariо of intегcourse you must wait a whilе tо gatheг еnοugh sеmen to enablе the
ρоssibility of enjоying another session to аchievе further orgasm.
If yοu suppress sуmptoms with regular medicine, the
diѕturbеd enеrgy will геmaіn, and sooner or
later іt will сause the same or еven ԁeepеr hеalth
problems. Pregnanсy massagеs аre best giѵen аfter the first trimestеr of pregnancy because the fetuѕ and the mοther аre still
tο vulneгable during the еarly
stаges???

Ηere is my blog post - look at this site to clarify tantra london
Feel free to visit my web site - tantric massage